Termeni și condiții

La autentificare și prin folosirea acestui website, numit în continuare Site vei accepta termenii și condițiile de mai jos, motiv pentru care te rugăm să le citești cu atenție!

Date de identificare Societate:

LAMAJOLE S.R.L. este o societate juridică, legal constituită conform prevederilor legale române, cu sediul social în Vlaha nr. 22, spațiul nr. 44, jud Cluj, cod poștal: 407513.

Înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Cluj sub nr. J12/245/2020, având Codul Unic de Înregistrare: 42158988, atribut fiscal RO, cont bancar RO27 RZBR 0000 0600 2163 8958, deschis la Banca Raiffeisen Bank, suc. Cluj–Napoca, adresă de poștă electronică: comanda@lamajole.com, numit în continuare Societatea.

Definiții:

Utilizator/Client: reprezintă persoana care accesează Siteul www.lamajole.ro , în scopuri private sau profesionale și/sau care a acceptat Condițiile de Utilizare ale prezentului Site, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de înregistrare, inițiind și finalizând o comandă.

Utilizare abuzivă: reprezintă utilizarea Site-ului într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii Societății LAMAJOLE S.R.L.

Comanda: reprezintă un document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către Client, ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Client, prin selectarea de produse de către Client din cadrul celor comercializate de către Societate.

Condiții de utilizare

Utilizatorii/Clienții acestui Site sunt rugați să citească cu atenție termenii și condițiile de utilizare expuse mai jos. Prezentul “Termeni și condiții” sunt prevederi minimale aplicabile, utilizarea Site-ului supunându-se de drept prevederilor generale ale legislației în vigoare.

Derularea operațiunilor de vânzare prin Site

Comanda/confirmarea comenzii

Prin înregistrare/ autentificare si lansarea unei Comenzi pe Site, Clientul este de acord cu forma de comunicare prin mail, prin care Societatea își derulează operațiunile pe Site.

Dacă Societatea confirmă executarea unei Comenzi, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor Comenzii. Primirea și înregistrarea Comenzii de către Societate în prima etapă se face prin e-mail. Comanda se consideră finalizată atunci când există o confirmare electronică prin e-mail, care include numărul comenzii, datele de livrare, numărul facturii, valoarea totală a comenzii.

Societatea nu consideră în niciun moment o Comandă neconfirmată ca având valoarea unei comenzi confirmate. In acest caz, obligația de livrare a Societăți se naște odată cu confirmarea electronică prin e-mail trimisă către Client, care conține informațiile comenzii finalizate ,numărul comenzii, datele de livrare, numărul facturii, valoarea totală a comenzii și numărul coletului expediat.

Termenii și condițiile generale de vânzare vor sta la baza relației între Societate și Client.

Obiectul Comenzii îl constituie produsul/produsele Societății cu privire la care Clientul și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei Comenzi pe Site, confirmată de către Societate. Produsul/produsele are/au caracteristicile menționate de către Societate pe Site.

Societatea depune eforturi pentru menținerea corectitudinii informațiilor/imaginilor expuse pe Site.

Societatea precizează  că descrierile, fotografiile, graficele, videoclipurile, vizualizările și alte materiale care prezintă produsele plasate în magazin sunt folosite doar pentru a prezenta modelele specifice produselor indicate în acestea și pot diferenția în funcție de setările individuale ale dispozitivului utilizatorului.

Promoțiile/ofertele prezentate pe Site sunt valabile în limita stocului disponibil.

Prețul

Prețul produsului/produselor este acela menționat pe Site. Prețul poate fi modificat de către Societate, în orice moment, fără preaviz. Modificarea prețului nu se aplică acelor produse, ce au fost comandate de către Client la un anume preț și care au fost confirmate de către Societate la același preț.

Pentru a fi aplicabil prețul produsului trebuie să fie sincer și serios. Astfel, Societatea atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau erori, prețul afișat pe Site poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Societatea va informa Clientul asupra prețului corect, Clientul având posibilitatea în acest caz, fie să-și mențină comanda, fie să renunțe la acesta, informând Societatea în acest sens. 

Prețul include TVA-ul de 19%.

La prețul inițial al produsului se adaugă costul livrării – cost suportat de către Client sau oferit gratuit de către Societate in urma campaniilor anunțate vizibil pe site pe perioada limitata – rezultând astfel prețul final al comenzii Clientului, care va fi comunicat acestuia înainte de finalizarea procesului de comandare.

Societatea emite factură electronică (denumită în continuare e-factură), în care sunt enumerate produsele comandate, prețul acestora și taxa de livrare. Cu acceptarea acestor Condiții de utilizare, Utilizatorul își exprimă acordul să primească e-facturi prin profilul său.

Societatea nu păstrează informații despre cardurile de credit și de debit și conturile de plată personale ale clienților. În scopul efectuării acțiunilor de plată, Societatea furnizează date către PlatiOnline, aplicând termenii PlatiOnline (accesibile pe adresă www.plationline.ro). Fiecare utilizator trebuie să le accepte atunci când efectuează o plată.

Contract

Contractul de vânzare-cumpărare la distanță între SOCIETATE și utilizator, se consideră încheiat in momentul  confirmării comenzii concrete de către SOCIETATE. La efectuarea comenzii, clientul primește confirmarea acesteia prin e-mail. Înainte de expedierea mărfii comandate, SOCIETATEA are dreptul să contacteze clientul la numărul de telefon indicat, in privința precizării detaliilor comenzii și/sau livrării. 

SOCIETATEA nu răspunde, pentru nelivrarea comenzii în cazurile, în care utilizatorul a indicat date personale false, incomplete și/sau inexacte, inclusiv când a menționat adresa sau numărul de telefon incomplete, inexacte sau fictive. 

Utilizatorul are obligația, să păstreze confidențialitatea numelui de utilizator și parola. Orice comandă  trimisă prin magazinul on-line va fi considerată, de către SOCIETATE valabilă, dacă au fost folosite nume de utilizator și parolă, pe care sistemul le consideră  valabile, indiferent dacă acestea au fost folosite de către altă persoană, diferită de titular.  

În cazul în care clientul, a ales să plătească contravaloarea mărfii ramburs, contractul de vânzare-cumpărare la distanță se consideră anulat atunci când:

–  Clientul nu plătește curierului contravaloarea facturii la momentul livrării.

–  Clientul a indicat adresă falsă sau inexactă și în același timp, nu este la adresa indicată în ziua livrării și nu răspunde la numerele de telefon indicate pentru contact, pentru a stabili cu curierul datele necesare recepționării livrării. 

În cazul în care, consumatorul decide sa se retragă din contractul de vânzare-cumpărare la distanță și nu dorește nici unul dintre articolele din comandă, cheltuielile privind serviciul de curierat sunt pe seama Societății. În cazul în care consumatorul dorește să restituie o parte din articole cheltuielile privind  serviciul de curierat sunt pe seama lui.

In cazul cererii din partea clientului de i se restitui suma, societatea ii va restitui suma datorata exceptând costurile transportului de retur.

Metode de livrare și plată

Livrarea la adresă
SAMEDAY COURIER va efectua implicit două încercări de livrare, în zile lucrătoare consecutive. În cazul în care destinatarul sau persoană autorizată să primească trimiterea poștală nu este găsită la destinație, SAMEDAY COURIER va lasă un aviz care conține detalii despre: numărul documentului de transport, cod poștal, adresa punctului de prezența SAMEDAY COURIER unde va fi depozitată trimiterea precum și informații despre următoarea încercare de livrare;

Destinatarul are posibilitatea de a modifica adresa de livrare sau ziua următoarei încercări de livrare. Dacă în urmă celor două încercări de livrare trimiterea poștală nu va fi predată destinatarului, această va fi păstrată la punctul de prezența SAMEDAY COURIER, timp de 7 zile calendaristice de la dată ultimei avizări, perioada în care se pot stabili cu expeditorul și/ sau destinatarul, detaliile ultimei încercări de livrare;

În cazul în care trimiterea poștală nu poate fi predată destinatarului și nici returnată expeditorului această va fi păstrată la sediul SAMEDAY COURIER timp de 9 luni de la dată preluării.

Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor Comandate de către Clienți în momentul predării acestora către Client.  

Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client.

Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății.

Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 1-7 zile lucrătoare de la data confirmării in format electronic de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate.

În cazul rezilierii sau rezoluțiunii contractului, vânzătorul va rambursa toate sumele plătite de cumpărător, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care acesta din urmă i-a comunicat decizia de terminare a contractului; în plus, Cumpărătorul poate recurge la alte căi de atac prevăzute de legislația în vigoare.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prevederile cu privire la metodele de livrare a produselor, respectiv cu privire la cuantumul taxelor de livrare, în mod unilateral, dar nu înainte de a anunța clienții cu privire la acest aspect, cu minim 2 zile înainte de intrarea în vigoare a oricărei modificări în acest sens prin afișarea pe site a noilor pretui/modalitati de livrare.

Livrarea la EasyBox

SAMEDAY COURIER va livra coletul la EasyBox-ul selectat la plasarea comenzii.

În momentul în are coletul ajunge la EasyBox, destinatarul va fi notificat prin SMS la numărul de telefon furnizat la plasarea comenzii. Coletul poate fi ridicat de la EasyBox timp de 48 de ore, iar firma de curierat trimite și o a doua notificare prin SMS înainte cu câteva ore înainte  de returnarea la depozit a coletelor care nu au fost ridicate.

În cazul în care coletul nu a fost ridicat și nu a fost efectuată și nici returnarea către expeditor, acesta va fi păstrat la sediul SAMEDAY COURIER timp de 9 luni de la dată preluării.

Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor Comandate de către Clienți în momentul predării acestora către Client.  

Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client.

Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății.

Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 1-7 zile lucrătoare de la data confirmării in format electronic de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate.

În cazul rezilierii sau rezoluțiunii contractului, vânzătorul va rambursa toate sumele plătite de cumpărător, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care acesta din urmă i-a comunicat decizia de terminare a contractului; în plus, Cumpărătorul poate recurge la alte căi de atac prevăzute de legislația în vigoare.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prevederile cu privire la metodele de livrare a produselor, respectiv cu privire la cuantumul taxelor de livrare, în mod unilateral, dar nu înainte de a anunța clienții cu privire la acest aspect, cu minim 2 zile înainte de intrarea în vigoare a oricărei modificări în acest sens prin afișarea pe site a noilor pretui/modalitati de livrare.

Modalitatea de plată

1) În numerar, prin plata la curier, contractând serviciul ramburs. Plata produsului se face după preluarea coletului de către Client. Plata se va face direct către firma de curierat pe baza de chitanța. Societatea atenționează Clienții ca in cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Societate sa permită Clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare si achitării contravalorii acestora.

2) Plata cu card bancar, prin online POS terminal, furnizat și certificat de la PlatiOnline, prin card bancar personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranța deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele Visa, Visa Electron, Maestro sau MasterCard., inclusiv Maestro daca au cod CVV2/CVC2.

Pentru finalizarea corectă a tranzacției, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fața cardului, fără spații), data de expirare și ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura (în funcție de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existentă în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb valutar al băncii Clientului.
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele lamajole.

Dreptul de retragere/Politica de returnare

Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, Clientul are dreptul să se retragă de la cumpărarea/păstrarea produsului comandat, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a produselor comandate.

Pentru a se respecta termenul-limită de retragere este suficient să se trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retur înainte de expirarea perioadei de retragere.

Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a retrage de la cumpărarea/păstrarea produsului completând Formularul de retur.

Declarația neechivocă/formularul de retur se trimite la următoarea adresă: LAMAJOLE S.R.L. sediu Sat Vlaha, nr. 22, comuna Săvădisla, județul Cluj (clădire birouri – depozit LaMajole),  Tel: 0374 348 348  sau la adresa de poștă electronică: comanda@lamajole.com.

Societatea va transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

În caz de retragere, Societatea va rambursa sumă primită de la Client, excluzând costurile livrării, în termen de 14 zile de la data la care Societatea este informată cu privire la decizia Clientului de a se retrage de la păstrarea produsului. Societatea poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele. Produsele trebuie sa fie împachetate in ambalajul lor original, cu eticheta atașata de produs si in starea in care au fost expediate.

Societatea va efectua această rambursare prin virament bancar, cu excepția cazului în care Clientul si-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare. În orice caz, Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Produsele în legătură cu care s-a invocat dreptul de retragere, vor fi expediate de către Client fără întârzieri nejustificate și în decurs de maximum 14 zile de la data la care clientul a informat Lamajole SRL de intenția de a returna produsul/produsele prin trimiterea declarației neechivoce sau prin completarea formularului de retur. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. 

 Clientul nu va suporta costul direct al returnării produselor, perceput de către societatea de curierat rapid, prin folosirea voucherului de retur primit la achiziționarea produsului/produselor. Clientul poate utiliza returul gratuit oferit de către Lamajole SRL prin activarea voucherului primit pe siteul voucher.dpd.ro sau folosind unul din automatele DPD Collect și completarea formularului de retur pe siteul www.lamajole.ro. După activare voucherul trebuie lipit pe coletul pe care clientul vrea să returneze.

Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Depunereași soluționarea reclamațiilor

 Clientul poate să depună reclamațiile sale legate de serviciile sau produsele oferite de Societate atât prin scris cât și prin telefon. Reclamațiile se pot depune  la adresa poștală: LAMAJOLE S.R.L. sediu Sat Vlaha, nr. 22, comuna Săvădisla, județul Cluj (clădire birouri – depozit LaMajole),  sau la adresa   poștală electronică: comanda@lamajole.com.

 Societatea va răspunde Clientului în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea reclamațiilor și va face tot posibilul pentru soluționarea reclamației Clientului. 

Termene de livrare

Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 1-7 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii prin e-mail. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate.

Societatea, în cazul în care nu poate executa comanda datorită faptului că produsul nu este/nu mai este disponibil, va informa Clientul despre această indisponibilitate. Clientul poate solicita livrarea comenzii cu produsele confirmate de către Societate fără creșterea taxei inițiale de transport, poate înlocui produsul comandat cu un alt produs sau poate anula comanda.

În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare, Societatea va anunța Clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării.

În cazul în care Societatea primește informații eronate legate de livrarea produselor, Societatea poate refuza onorarea livrării, fără ca acest lucru să se considere încălcare a obligațiilor sale, sau poate stabili un nou termen de onorare a Comenzii.

Răspunderea Societății

Societatea nu poate fi făcută răspunzătoare pentru nici o pierdere suferită de către Client în situația în care aceasta respectă prevederile prezentului document intitulat Termeni și condiții. Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării Site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri de pe Site.

Societatea nu este responsabilă pentru daunele directe și/sau indirecte de orice fel pe care Clientul sau oricare terță parte o poate suferi în baza prezentului document intitulat Termeni și condiții pentru situația în care își îndeplinește toate obligațiile rezultate din acesta. Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru daune directe și/sau indirecte care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora după livrare.

Societatea respectă în relația sa cu Clientul prevederile Ordonanței de Urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri.

Reclamațiile privind deficiențele/defectele produsului/produselor achiziționate pot fi făcute la următoarea adresă de e-mail:comanda@lamajole.com.

Forța majoră

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea/executarea cu întârziere/executarea necorespunzătoare a obligațiilor sale, dacă o astfel de executare/neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, așa cum este acesta reglementat de legislația în vigoare.

Legea aplicabilă jurisdicția

Termenii și condițiile prevăzute în prezentul document sunt supuse legii române. Eventualele litigii apărute între Societate și Client se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești competente din Cluj-Napoca.

Drepturi de proprietate intelectuală Toate materialele integrate în acest Site sunt proprietatea intelectuală exclusivă a Societății. Totuși, paginile complete ale Site-ului pot fi tipărite dacă sunt destinate a fi folosite în scop strict personal. Fără a trece cu vederea aplicabilitatea generală a celor anterior menționate, Societatea poate oferi ocazional oportunitatea de a descărca imagini de fundal, economizatoare de ecran sau alte programe utilitare din Site.