Ce trebuie să știi în cazul în care dorești să returnezi anuminte produse
Dacă comanda ta a fost plătită cu cardul – suma datorata îți va fi rambursată prin platforma Plati Online, iar pe extrasul bancar îți va apărea “PlatiOn*LaMajole.ro Bucuresti”
Dacă comanda ta a fost plătită cash – îți vom returna banii în contul menționat în cererea de retur.
Livrare prin Sameday/EasyBox
Pasul 1: Accesează secțiunea: Contul meu -> Cereri de retur -> Adaugă o cerere de retur și urmărește pașii indicați aici.
Pasul 2: Acest operator de livrare NU oferă serviciul de retur gratuit, așa că va trebui să apelezi la orice firmă de curierat pentru a ne trimite produsele înapoi. Asta înseamnă că tu vei fi cel care suportă costurile de livrare.
Gata!
Acum urmează ca noi să procesăm returul. Vei primi pe email în momentul când coletul tău ajunge în depozitul nostru, iar pe urmă încă un e-mail cu Factura de Retur, iar în maxim 14 zile de când ne-ai informat sau când am primit produsele ( ori dovada certă a trimiterii lor ) îți vom restitui în cont suma aferentă produselor returnate.
Conform Ordonanței de urgență nr. 34/2014, Clientul are dreptul să se retragă de la cumpărarea/păstrarea produsului comandat, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a produselor comandate.
În cazul unei comenzi privind multiplul de produse comandate de catre Client printr-o singură comandă şi livrate separat, perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care Clientul sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de către Client, intră în posesia fizică a produsului.
În cazul în care consumatorul omite să informeze Lamajole S.R.L. cu privire la opțiunea sa de a returna produsele comandate în cadrul termenului legal de retragere, atunci consumatorul pierde acest drept de retragere, suma plătită pentru produse nefiindu-i returnată de către Lamajole S.R.L.
Pentru a se respecta termenul-limită de retragere este necesar să se trimită comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere, accesând secțiunea contul meu -> cereri de retur -> adaugă o cerere de retur și urmarind pașii indicați în această secțiune.
Clientul trebuie să informeze Societatea cu privire la decizia sa de a retrage de la cumpărarea/păstrarea produsului, utilizând fie o declaraţie neechivocă, trimisă prin e-mail, accesând secțiunea contul meu -> cereri de retur -> adaugă o cerere de retur și urmarind pașii indicați în această secțiune.
In cazul in care nu puteti accesa secțiunea menționată mai sus, declarația neechivocă/formularul de retragere se trimite la următoarea adresă de posta electronica: comanda@lamajole.ro menționând următoarele aspecte:
– Nume beneficiar comandă
– Numărul comenzii
– Cont bancar IBAN (în cazul în care ați plătit ramburs la curier)
– Motivul returnării produsului (opțional)
– Data completării formularului
– Un numar de telefon unde puteți fi contactat in caz de nevoie.
Produsele trebuie să fie impachetate cu eticheta atasata de produs si in starea in care au fost expediate.
Societatea va transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
În caz de retragere, Societatea va rambursa sumă primită de la Client, excluzând costurile livrării, în termen de 14 zile de la data la care Societatea este informată cu privire la decizia Clientului de a se retrage de la păstrarea produsului. Societatea poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele sau până la data primirii unei dovezi certe că acestea au fost trimise, luându-se în considerare data cea mai apropiată.
Societatea va efectua această rambursare prin cont bancar. Clientului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Produsele în legătură cu care s-a invocat dreptul de retragere, vor fi expediate de către Client fără întârzieri nejustificate şi în decurs de maximum 14 zile de la data la care clientul a informat Lamajole SRL de intenția de a returna produsul/produsele. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
În cazul în care Clientul a ales modalitatea de livrare SameDay/EasyBox, Clientul va suporta costurile directe legate de returnarea produselor, conform OUG nr. 34/2014, iar contactarea firmei de curierat cu care dorește să trimită coletul cu returul intră în responsabilitatea Clientului.
Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, în termenul mai sus menționat.
Adresa de retur al coletelor: Sat Vlaha, nr. 22, comuna Săvădisla, județul Cluj (clădire birouri – depozit LaMajole)