Modalitate de livrare

Produsul va fi livrat Clientului – prin intermediul serviciului de curierat rapid. 

Taxe de livrare: 

    • 31 RON incluzând TVA 19 % – pentru comenzile cu livrare prin DPD (1-7 zile lucrătoare). 
    • 21 RON incluzând TVA 19 % – pentru comenzile cu livrare prin SameDay(1-7 zile lucrătoare). 
    • 17 RON incluzând TVA 19 % – pentru comenzile cu livrare prin EasyBox(1-7 zile lucrătoare). 

Livrarea este gratuită pentru comenzi de peste 400 lei. 

Vă rugăm să țineți cont de faptul că Societatea de curierat rapid livrează coletele conținând produsele Comandate de către D-voastră între orele 09:00 și 16:00, de aceea vă rugăm să ne indicați o adresă de livrare unde puteți fi găsit în acest interval de timp! În cazul în care Clientul nu se află la adresa de livrare în momentul livrării, agentul de curierat rapid lasă o înștiințare la acea adresă. Pe înștiințare va apărea numărul coletului (numărul de AWB) și numărul de telefon al firmei de curierat. Clientul are la dispoziție 2 zile lucrătoare pentru a conveni cu Societatea de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Dacă acest lucru nu se realizează, agentul de curierat rapid returnează coletul Societății. Dacă Clientul nu se află la adresa de livrare și agentul de curierat rapid nu poate lăsa nici o înștiințare, acesta va încerca livrarea și în următoarea zi de lucru. Dacă livrarea eșuează și a doua oară, Societatea de curierat rapid returnează coletul Societății. 

Societatea de curierat rapid își păstrează dreptul de a majora costul livrării pentru acele zone, localități ce cad în afara ariei sale de livrare, Clientul fiind informat cu privire la acest aspect la momentul confirmării comenzii de către Societate. 

Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate produselor Comandate de către Clienți în momentul predării acestora către Client.   

Societatea va asigura ambalarea corespunzătoare a bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare la Client. 

Societatea va efectua livrarea produselor doar pe teritoriul României. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar în momentul efectuării plății. 

Livrarea produselor către Client se va face în decurs de 1-7 zile lucrătoare de la data primirii comenzii prin e-mail de către Societate. Pentru produsele ce nu pot fi livrate în acest termen, se acordă un termen suplimentar pentru livrare stabilit de comun acord cu Clientul, care nu va depăși 30 de zile. În situația în care produsele nu pot fi livrate nici în cadrul acestui termen suplimentar, Clientul are dreptul la retragere, renunțând la produsele comandate de la Societate. În acest caz vânzătorul va rambursa toate sumele plătite de cumpărător, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care acesta i-a comunicat decizia de terminare a contractului.

Societatea își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prevederile cu privire la metodele de livrare a produselor, respectiv cu privire la cuantumul taxelor de livrare, în mod unilateral, dar nu înainte de a anunța clienții cu privire la acest aspect, cu minim 2 zile înainte de intrarea în vigoare a oricărei modificări în acest sens.

Clientul beneficiază de posibilitatea de retur GRATUIT asigurat de către DPD și LAMAJOLE SRL prin folosirea voucherului de retur primit de către client la achiziționarea produsului/produselor(vezi politica de returnare)

Modalități de plată

Utilizatorii pot plăti pentru produsele comandate, alegând una dintre opțiunile de plată: 

1) În numerar, prin plata la curier, contractând serviciul ramburs. Plata produsului se face după preluarea coletului de către Client. Plata se va face direct către firma de curierat pe baza de chitanța. Societatea atenționează Clienții ca in cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Societate să permită Clientului deschiderea coletelor înainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării contravalorii acestora. 

2) plățile prin voucher virtual pe website – Suma trebuie cheltuita in cadrul unei singure achiziții, acesta nu se poate împarți pe mai multe comenzi si tranzacții. 

3) Plata cu card bancar, prin online POS terminal, furnizat și certificat de la PlatiOnline, prin card bancar personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranța deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele Visa, Visa Electron, Maestro sau MasterCard, inclusiv Maestro daca au cod CVV2/CVC2. 

În funcție de modalitate de livrare aleasă de către CLIENT se poate alege dintre modalitățile de plată: 

  • DPD – Numerar, Card 
  • SameDay Curier – Numerar, Card
  • SameDay EasyBox – Card

Indiferent de modalitatea de plată aleasă, toate plățile vor fi efectuate în RON. Prin acceptarea prezentelor condiții generale, utilizatorul confirma in mod expres ca este de acord cu achitarea către societate, in integritate a contravalorii mărfurilor comandate prin magazinul on-line. 

Când plata se efectuează prin ramburs, cumpărătorul achită curierului suma egală cu totalul sumei datorate incluzând prețul comenzii și prețul livrării care se va menționa în talonul de primire-predare (cel care atestă predarea mărfi de către curier clientului), care servește drept chitanță. Semnând talonul de primire-predare, clientul împuternicește curierul să predea in numele și pe contul său SOCIETĂȚII, suma reprezentând costul produselor livrate. 

Orice nelămurire privind, modalitatea de plată online prin card va fi adresata de către utilizator, centrului de relații cu clienții al băncii emitente al cardului. Este important să vă consultați cu unitatea bancara dacă doriți să efectuați plata prin card de debit Maestro, Visa, Visa Electron, Master Card, pentru a afla regulile de utilizare a codului cardului, înlocuitor al codului CVV2.